اثر تبلیغات در اذهان نسبت به واقعیت

 

🔺 اکثر محصولاتی که مورد استفاده اکثریت جوامع غربی هستند، «بهترین» نیستند اما نزدیک‌به «به‌صرفه‌ترین» هستند که این مثال و مثال‌های دیگری مانند «خرید دانه‌ای میوه در اروپا»، این را به‌خوبی نشان می‌دهد؛ شاید بگویید در جامعه ما نیز همین است، اما نه!

 

🔻 جامعه‌ی ما که تا حدود یک قرن پیش، اکثریت آن طبق اصول زندگی سنتی قانع بودند، رفته‌رفته با گسترش مدرنیته در لایه‌های مردمی، به‌دنبال تجمل‌گرایی، واردات لوکس و… افتاده‌اند و این برای همبستگی در کشوری که می‌خواهد خودکفا باشد، سمّ است.

 

#توئیت_نگار

#اقتصاد_مقاومتی

 

➖➖➖➖➖➖➖➖➖

✊جنبش مقاومت در جنگ ارزی

📱@currency_war